שירות לחברות ציבוריות

כחברה ציבורית או לאחר הנפקה, מיזוג או רכישה תוכלו ליהנות ממגוון שירותי מיקור חוץ מלא לניהול ונאמנות של תכניות ההטבה לעובדי החברה ובהם:

  • ניהול מסד נתונים ע"י מנהל לקוח אישי המייעץ ומטפל בכל צרכי החברה
  • טיפול בכלל מקבלי ההטבה בארץ ובחו"ל הכוללים שירותי נאמנות עבור ישראלים תחת סעיף 102 לפקודת מס הכנסה
  • מערכת דו"חות לשליפה של כלל הנתונים ובמגוון חיתוכים
  • מוקד שירות לקוחות ייחודי בענף המעניק פתרון אמיתי ייעודי לתגמול הוני ופועל מסביב לשעון בשעות 8:30-23:00, כולל ימי שישי וערבי חג
  • חשבונות אינטרנט אישיים לעובדים לבדיקת סטאטוס והכנת הוראות
  • Executive Services – מכירות לבעלי עניין, טיפול בבלוקים, form 144 , 10B5-1, טיפול במניות מוגבלות תחת 701 Rule ו-144 Rule
  • הדרכות לעובדים, כולל מינוף המשמעות של חלוקת האופציות (מוצרים, סעיפי מיסוי, תהליכי מימוש)
  • עדכונים שוטפים להנהלת החברה על התפתחויות בענף (כנסים, חומרים מקצועיים, הסדרי מס וכיו"ב)
  • טיפול בתהליכי Lock up, שירותי ESCROW ו/או Paying Agent, תמיכה בנושא מיסוי וחישובי שכר

כל היתרונות

  • 15 שנות ניסיון בתחום ניהול תכניות הטבה לעובדים
  • תמיר פישמן הנו בעל תקן SAS70 Level II
  • פתרון גלובלי – מתן שירות ללקוחות בארץ בחו"ל (מעל 25,000 לקוחות שאינם בישראל ומעל 50,000 לקוחות בישראל)
  • הון אנושי – מעל 40 עובדים מקצועיים ומיומנים המופקדים על פעילות המסחר והשירות תוך מתן מענה ללמעלה מ-400 פניות בממוצע ביום
  • שביעות רצון גבוהה של חברות מובילות בארץ ובחו"ל (פרטיות וציבוריות)
  • תמיכה ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר – מערכות מחשב מתקדמות, עבודה ונהלים קפדניים
  • One stop shop – מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת: הקמה וניהול מסד נתונים, הנפקת מניות וטיפול בתהליכי הפקדה, שירותי נאמנות, חדר מסחר, דו"חות מיסוי